Skip to main content

We starten het traject met een kennismaking, waarin we jullie zo goed mogelijk willen leren kennen. Op die manier kunnen we jullie wensen en eisen begrijpen en ontdekken wat jullie als opdrachtgever nodig hebben. Zo gaan we dieper in op de materie door een Programma van Eisen (PVE) op te stellen.  Hiermee kunnen we achterhalen waar jullie specifiek naar op zoek zijn. We wijzen een Client Service Team aan jullie toe, bestaande uit onze specialisten [BM2] die jullie project zullen realiseren! Om jullie project nog beter in kaart te brengen, kunnen we overschakelen op consultancy, waarbij we advies kunnen geven op verschillende gebieden.

Deze maatwerk aanpak begint meestal met een consultancy traject. Is het huidige pand geschikt voor de komende jaren en de gestelde prognoses? Past het pand dat jullie voor ogen hebben bij de toekomstplannen van jullie organisatie? Met behulp van Workplace Consultancy en Workplace Intelligence brengen we dit in kaart. Om de organisatie en de identiteit van het bedrijf zo goed mogelijk weer te geven in het ontwerp, voeren we surveys uit. Deze surveys zetten wij onder de verschillende teams binnen de organisatie uit. Daarnaast organiseren we workshops om de stijl en de wensen voor het kantoor te inventariseren. Dit alles is bedoeld om het toekomstige kantoor zo efficiënt mogelijk in te richten en zo goed mogelijk te laten aansluiten bij jullie organisatie, zodat het ook op de lange termijn werkbaar is.

Op basis van jullie wensen en eisenpakket ontwikkelen we een concept en maken we een eerste schets. We creëren een moodboard en stellen een conceptueel indelingsplan op. Hierdoor kunnen we de eerste impressies presenteren, zodat jullie als opdrachtgever al een gevoel krijgen van wat we gaan realiseren. Daarnaast maken we een globale kostenraming, zodat jullie een idee hebben van de verwachte kosten. Dit alles wordt gedaan met behulp van onze eigen software, waarmee we snel kunnen handelen. Zo krijgen jullie niet alleen visueel, maar ook qua kosten een beeld van wat er te verwachten is.

Aan de hand van jullie feedback op het concept en schetsontwerp werkt de designer aan het definitieve ontwerp. In deze fase worden alle visualisaties gedetailleerder en is bijvoorbeeld ook een VR-impressie mogelijk. Met behulp van een VR-bril kun je bijna letterlijk in het nieuwe kantoor stappen. In deze fase ontwikkelen we ook een set technische tekeningen en kijken we naar (maatwerk) meubilair, verlichting, decoratie, AV/Techniek en groenvoorziening in het pand. Hierdoor wordt de begroting steeds concreter en krijgen jullie een goed beeld van alle materialen en het meubilair dat gebruikt zal worden in jullie toekomstige kantoor. Zodra alle eventuele aanpassingen zijn doorgevoerd en iedereen tevreden is met ons ontwerp, gaan we over tot de realisatie van het kantoor. Dit is misschien wel de leukste fase van het project!

Na de realisatie van jullie nieuwe kantoor, geven onze designers het geheel de laatste stijlvolle afwerking, zodat het kantoor klaar is om in gebruik te worden genomen. Na de oplevering is er gelegenheid voor een evaluatie en indien nodig worden de laatste details aan het kantoor toegevoegd om het volledig naar jullie wensen te maken! Op die manier kunnen jullie echt genieten van jullie nieuwe werkplek.

Neem contact met ons op!

Bel ons op 020 — 5753078 (Amsterdam) of 0546 — 633000 (Almelo). Natuurlijk kun je ons ook mailen op info@ditt.nl, of ons contactformulier invullen.

*” geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.