Skip to main content

Ditt. is turn-key kantoorinrichting

Een goede kantoorinrichting maakt of breekt het succes van een bedrijf. Medewerkers voelen zich prettiger en krijgen meer gedaan in een inspirerende kantoorruimte. En vergeet de klanten niet die over de vloer komen. Voor hen is jouw pand een 3D-visitekaartje. Met een turn-key kantoorinrichting helpen wij je met een verbluffende eerste indruk. En tweede. En derde.
Kantoorinrichting door Ditt.officemakers
Verschillende soorten flexibele werkplekken

Van schets tot sleuteloverdracht

Bij de meeste projecten werken onze specialisten op basis van design en build. Dat houdt in dat ontwerpen wat we bouwen en bouwen wat we ontwerpen. Zodra je contact met ons opneemt voor een nieuwe kantoorinrichting, kun je Ditt. van ons verwachten:
  • We inventariseren jouw project. Wat zijn je wensen, ambities en welke informatie en tekeningen liggen al klaar?
  • We bezoeken de projectlocatie en pluizen tot in detail uit wat jouw kantoor straks nodig heeft.
  • Zodra we alle informatie hebben, beginnen we met het ontwerp van de nieuwe kantoorinrichting en formuleren wij een advies.
  • Tijdens het ontwerpproces houden we nauw contact. Jij kijkt mee en denkt mee. Daarvoor gebruiken we innovatieve technieken zoals virtual reality, zodat je al door je nieuwe kantoor loopt voordat het gebouwd is.
  • We richten het kantoor opnieuw in en werken toe naar het moment van de sleuteloverdracht.

Kantoor inrichten met onze eigen software

Om zo slim mogelijk te werken, hebben we bij Ditt. onze eigen software. Daarmee kunnen we sneller dan wie dan ook ontwerpen, indelen, plannen, meten en calculeren. Terwijl we digitaal schetsen, maakt de software al duidelijk wat de kosten worden van de nieuwe kantoorinrichting. Zo kunnen we altijd een passend voorstel garanderen. Want verrassingen zijn leuk, maar niet als het om extra kosten gaat. Als je nieuwsgierig bent, vind je hier alle voordelen op een rij:

Kosten & planning

De unieke software die we gebruiken geeft duidelijk inzicht in de begroting van de nieuwe kantoorinrichting. Zo zijn de totale kosten, maar ook de kosten voor de kantoormeubelen, verlichting, bekleding en andere kosten altijd inzichtelijk voor de klant. We werken altijd een scherp geprijsde en heldere begroting uit. Dat heldere geldt ook voor de planning. Binnen 5 tot 7 werkdagen kunnen we een basisproject presenteren, voor een uitgebreidere klus hebben we 7 tot 10 werkdagen nodig. Natuurlijk kunnen we ook een planning op maat maken. Haast? Dat kan. Overleg het even met ons, dan kunnen we een passende planning maken. Kom langs op ons kantoor in Almelo of Amsterdam, drink een kop koffie en bespreek je wensen. We helpen jullie graag.

Ditt. helpt je met kantoorinrichting

Werkplekken worden persoonlijker. Steeds meer een plek waar het goed vertoeven moet zijn en waar medewerkers worden gestimuleerd en geïnspireerd. Dit proces blijft niet bij enkele bureaustoelen en bureaus, maar omvat de gehele inrichting van een kantoorruimte. Zoek je ook zoiets?

Bekijk hieronder enkele voorbeelden.

Bridgestone Mobility Solutions

The Grid

De Baronie

Norgine

Contact met
Ditt. Officemakers

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Stuur ons een berichtje of vul hieronder ons contactformulier in en we nemen snel contact met je op.