Skip to main content

Met onze Workplace Consultancy adviseren wij organisaties bij het creëren van de ideale werkruimte. We kijken naar hoeveel mensen er bij een bedrijf werken en wat zij precies doen. Hoe ondersteunt een kantoorruimte deze processen optimaal, en wat zijn de trends op het gebied van werk?

We analyseren de werkprocessen van de organisatie door middel van interviews, surveys en workshops. Hiermee krijgen we een gedetailleerd inzicht in jullie behoeften en kunnen we een gedetailleerd advies geven over zowel functionele als esthetische aspecten van de kantoorruimte.

Daarnaast bieden we Building Consultancy aan, specifiek gericht op kantoorgebouwen. Met deze service bedienen we voornamelijk vastgoedeigenaren en andere vastgoedprofessionals, om tot een optimale positionering van het gebouw te komen. Met onze Building Consultancy-software analyseren we gebouwen voor huidig en toekomstig gebruik. We geven daarbij advies over optimale indelingen en efficiënt gebruik van de ruimte.

Als vastgoedeigenaar zet je met deze dienst je gebouw scherp in de markt. Geïnteresseerde huurders lever je hiermee heel snel alle relevante informatie aan. Hierdoor hebben ze direct een compleet beeld en zijn ze in staat om heel gefundeerd te kiezen voor jouw gebouw. Een soepele customer journey als onderdeel van je propositie dus. Met als gevolg een groot vertrouwen in het proces, grote transparantie en snel schakelen.

Onze huisvestingsadviesdiensten vormen de eerste stap in de Office Lifecycle. Hoe eerder we bij een project betrokken worden, hoe beter we kunnen adviseren. Workplace Consultancy en Building Consultancy zijn twee afzonderlijke diensten, maar vormen ook een krachtige combinatie. Samen zorgen ze voor een nóg completer beeld van wat een organisatie nodig heeft en welk gebouw hier het beste bij past.

Door eerst de behoeften van de organisatie in kaart te brengen met Workplace Consultancy, en vervolgens het ideale gebouw te selecteren met Building Consultancy, zorgen we voor een optimale match tussen organisatie en werkruimte.

Bij Ditt Officemakers zijn we er inmiddels van overtuigd dat de traditionele benadering van het selecteren van een kantoorruimte tekortschiet. Naast locatie en huurprijs is het namelijk essentieel om te kijken of het gebouw geschikt is voor de organisatie en wat de daadwerkelijke kosten zijn van vestiging. Door onze consultancy diensten in te zetten, helpen we organisaties en gebouweigenaren om de juiste keuzes te maken en tot een optimale werkomgeving te komen.

Meer weten?
Neem contact met ons op!

Meer weten? Bel ons op 020 — 5753078 (Amsterdam) of 0546 — 633000 (Almelo). Natuurlijk kun je ons ook mailen op info@ditt.nl, of ons contactformulier invullen.

*” geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.