Werken Bij

Werken bij Ditt. betekent meewerken aan de mooist denkbare kantoor- en interieurprojecten. Bijvoorbeeld als projectmanager, interieurarchitect, ontwerper of grafisch specialist. Ditt. groeit, dus met enige regelmaat hebben we nieuwe vacatures. Open sollicitaties zijn altijd welkom!

Op dit moment staan er vijf vacatures open. 

Interieurontwerper / Architect - Almelo

Een uitdagende baan met een gedreven team in een dynamische werkomgeving.

Organisatie
‘’Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

Het Bedrijf
Ditt ontwikkelt, creëert en realiseert inrichtingen voor de publieke en private ruimten met een sterke focus op kantoren. Wij beschikken over een veelzijdig team, dat kwaliteit en vakmanschap inbrengt vanuit haar sterke diversiteit en oorspronkelijkheid. Dankzij onze kantoren in het westen en oosten van het land stroomt er net zoveel Twentse nuchterheid als Amsterdamse bravoure door onze aderen. Dat maakt dat we durven maar ook dat wel realistisch zijn. Wij zijn een dynamisch team waarbij je de kans krijgt om te leren, ontplooien en presteren. Samenwerken, hard werken en teamspirit vinden wij belangrijk.

De Baan
Je bent verantwoordelijk voor het gehele ontwerp van A tot Z. Van inventarisatie en opstellen van het Programma van Eisen met de opdrachtgevers tot en met de laatste stofkeuzes en maatwerkdetails.

Je hebt graag nauw contact met opdrachtgevers en weet ze met de juiste argumenten te overtuigen dat dit de beste werkplek/ kantoor voor ze is.
Je hebt affiniteit met werken en werkplekken en haalt energie uit de continu veranderende blik die de maatschappij op werken heeft.
Jouw creatieve inbreng bepaalt het beeld van onze projecten, je werkt echter ook heel pragmatisch om tot een realistische realisatie te komen.

Wij zoeken iemand met HBO/ academisch werk- en denk niveau en bij voorkeur 3 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van zakelijke interieurarchitectuur. Je bent een creatieveling met oog voor detail en je bent bekend met oa SketchUp, Vectorworks, Indesign en Photoshop. Je bent communicatief vaardig en vindt het leuk om je eigen projecten te presenteren en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Functie Eisen

  • Minimaal 3 jaarervaring in de interieur branche bij voorkeur van zakelijke interieurs
  • HBO- Academisch werk en denkniveau;
  • Conceptueel ontwerpen- visualiseren
  • Bekend met het (3D) tekenen in Vectorworks/ Revit en andere relevante programma’s
  •  Praktische denker
  •  Communicatief vaardig

WIJ BIEDEN

  • Royale premievrije pensioenvoorziening vanaf je eerste werkdag;
  • Werken in een groeiende en bruisende organisatie;
  • Complexe- uitdagende projecten;
  • Telefoon
  • Laptop
  • Prachtige werkplek
  • Uitgebreide lunch

Soort dienstverband: Fulltime

Reageren
Indien u geïnteresseerd bent in deze functie ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens, bij voorkeur per e-mail: vera@ditt.nl

Accountmanager Interieur afbouw- Almelo

Een uitdagende baan met een gedreven team in een dynamische werkomgeving.

Organisatie
‘’Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

Het Bedrijf
Ditt ontwikkelt, creëert en realiseert inrichtingen voor de publieke en private ruimten met een sterke focus op kantoren. Wij beschikken over een veelzijdig team, dat kwaliteit en vakmanschap inbrengt vanuit haar sterke diversiteit en oorspronkelijkheid. Dankzij onze kantoren in het westen en oosten van het land stroomt er net zoveel Twentse nuchterheid als Amsterdamse bravoure door onze aderen. Dat maakt dat we durven maar ook dat wel realistisch zijn. Wij zijn een dynamisch team waarbij je de kans krijgt om te leren, ontplooien en presteren. Samenwerken, hard werken en teamspirit vinden wij belangrijk.

De baan
De accountmanager is de intermediair tussen ontwerp, projectmanagement, calculatie & opdrachtgever (klant) in kleine(re), middelgrote projecten en grotere projecten. Je bent verantwoordelijk voor de praktische en juiste invulling van inhoudelijke afspraken met opdrachtgever. Je communiceert helder en concreet, weet ook de goede vragen te stellen. Is de verbinder in communicatie tussen de diverse afdelingen intern en extern, blijft overkoepeld bij een project betrokken tot deze is opgeleverd. Draagt dossiers op het goede moment concreet werkbaar over aan projectmanagement.

Functie eisen

  • Ervaring in de interieur branche;
  • HBO denkniveau;
  • Bewaken van operationele doelstellingen;
  • Bewaken van financieel kader;
  • Analyseert afwijkingen, doet voorstellen voor corrigerende maatregelen
  • Implementeert standaarden voor processen en brengt structuur
  • Communicatief vaardig en kan goed luisteren

Wij bieden

  • Royale Pensioenvoorziening vanaf je eerste werkdag;
  • Werken in een groeiende en bruisende organisatie;
  • Complexe- uitdagende projecten;
  • Telefoon
  • Laptop
  • Prachtige werkplek + lunch
  • Marktconform salaris

Soort dienstverband
Fulltime

Reageren
Indien u geïnteresseerd bent in deze functie ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens, bij voorkeur per e-mail: vera@ditt.nl

Sales Support Amsterdam/Almelo

Een uitdagende baan met een gedreven team in een dynamische werkomgeving.

Organisatie
‘’Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

Ditt ontwikkelt, creëert, ontwerpt en realiseert inspirerende en passende werkomgevingen voor de publieke en private ruimten met een sterke focus op kantoren. Wij beschikken over een veelzijdig team, dat kwaliteit en vakmanschap inbrengt vanuit haar sterke diversiteit en oorspronkelijkheid. Dankzij onze kantoren in het westen en oosten van het land stroomt er net zoveel Twentse nuchterheid als Amsterdamse bravoure door onze aderen. Dat maakt dat we durven maar ook dat we realistisch zijn. Wij zijn een dynamisch team waarbij je de kans krijgt om te leren, ontplooien en presteren. Samenwerken, hard werken en teamspirit vinden wij belangrijk.

Onze opdrachtgevers zijn divers, van startups tot multinationals. Dat we goed werk leveren bewijzen we elk jaar met tevreden klanten en een mooie groei.

De baan
Als Sales- support ben je verantwoordelijk voor het klaar zetten van inkopen, begroten en berekenen van de bouwkundige en inrichtingswerkzaamheden, aanvragen doen bij onderaannemers en derden, beoordelen van offertes van onderaannemers en derden, creëren van de totale offerte, je overziet de financiële aspecten van bouwkundige tekeningen en materialen voor grotere en complexe projecten, rekent de kosten daarvan door op basis van projectinformatie van business development en offertes van leveranciers. Rekent de benodigde arbeid uitgedrukt in mensuren uit. Dit alles resulterend in een helder uitgewerkte en onderbouwde totaalprijs.

Functie eisen

  • Communicatie vaardigheden
  • HBO denkniveau
  • Accuraat en analytisch vermogen
  • Bouwkundig & ontwerptechnisch inzicht
  • Duitse en Engelse vaardigheden zijn een pré
  • Teamplayer

Wij bieden

  • Elke dag met plezier naar je werk.
  • Uitgebreide lunch op kantoor.
  • Delen van brede kennis en ervaring.
  • Laptop en telefoon.
  • Een prachtige werkplek
  • Royale pensioenvoorziening

Soort dienstverband
Fulltime, Bepaalde tijd

Reageren
Indien u geïnteresseerd bent in deze functie ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens, bij voorkeur per e-mail: vera@ditt.nl

Manager Verhuur webshop/site- Kantoormeubilair

Een uitdagende baan met een gedreven team in een dynamische werkomgeving.

Organisatie
‘’Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

Ditt ontwikkelt, creëert, ontwerpt en realiseert inspirerende en passende werkomgevingen voor de publieke en private ruimten met een sterke focus op kantoren. Wij beschikken over een veelzijdig team, dat kwaliteit en vakmanschap inbrengt vanuit haar sterke diversiteit en oorspronkelijkheid. Dankzij onze kantoren in het westen en oosten van het land stroomt er net zoveel Twentse nuchterheid als Amsterdamse bravoure door onze aderen. Dat maakt dat we durven maar ook dat we realistisch zijn. Wij zijn een dynamisch team waarbij je de kans krijgt om te leren, ontplooien en presteren. Samenwerken, hard werken en teamspirit vinden wij belangrijk.

Onze opdrachtgevers zijn divers, van startups tot multinationals. Dat we goed werk leveren bewijzen we elk jaar met tevreden klanten en een mooie groei.

De baan
Een bedrijfje in een bedrijf managen van A tot Z. Een gebruiksvriendelijke en effectieve website /shop op te zetten waar we kantoormeubilair kunnen verhuren. Ondernemen binnen onze organisatie, het is jouw kerntaak om bestaande en toekomstige opdrachtgevers in staat te stellen hun werkruimte optimaal te benutten voor hun professionele activiteiten. Daar hoort bij:

  • Contact onderhouden met leveranciers
  • Contact onderhouden met klanten
  • Nieuwe klanten benaderen en adviseren
  • Verhuur database opstellen
  • Financiële Inrichting en facturatie beheren

Wij zoeken

  • Een ondernemende, proactieve, commerciële en opgewekte persoonlijkheid met de volgende kwalificaties:
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en minimaal drie jaar werkervaring;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, staat stevig in je schoenen en denkt graag in oplossingen;
  • Je hebt ervaring met het prioriteren en coördineren van werkzaamheden;
  • Je bent klant-, service- en kwaliteitsgericht;
  • Kennis van en ervaring met wat er op de kantoren meubel markt speelt en administratieve werkprocessen eromheen is een pré.

Wij bieden

  • Elke dag met plezier naar je werk.
  • Uitgebreide lunch op kantoor.
  • Delen van brede kennis en ervaring.
  • Laptop en telefoon.
  • Een prachtige werkplek
  • Royale pensioenvoorziening

Soort dienstverband
Fulltime

Reageren
Indien u geïnteresseerd bent in deze functie ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens, bij voorkeur per e-mail: vera@ditt.nl

Senior Projectmanager Grote Projecten

Over Ditt.
Ditt. creëert en realiseert volledige inrichtingen en transformaties van kantoren. Daarnaast houdt Ditt. zich bezig met het realiseren van grote en complexe bouwprojecten, waarbij zij vanaf de initiatieffase tot de oplevering als partner de opdrachtgever bijstaan en ontzorgen.

Ditt gaat bij deze projecten een stap verder dan standaard door naast de inrichting ook de renovatie of herontwikkeling van kantoren op te pakken (design + build). Voor de klant is het proces hetzelfde: in de voorfase komen we samen met de klant tot een helder beeld van het eindresultaat en bespreken we meer heldere kaders als het gaat om tijd, kwaliteit en geld en houden ons hier aan. Vervolgens draagt Ditt  zorg voor het gehele ontwerp- en realisatieproces. De kracht van Ditt is dat de teams waarmee de projecten worden uitgewerkt bijzonder compact zijn. Een paar mensen overzien de totale scope, wat bijdraagt aan de integraliteit van ontwerp en uitvoering en de wendbaarheid vergroot. De teamleden zijn veelzijdig en hebben zowel veel kennis van de inhoud als van het proces.

De rol
Voor het bouwkundige team van Ditt. zijn wij op zoek naar een senior projectmanager, die zelfstandig renovatie en herontwikkelingsprojecten van A tot Z kan begeleiden. De genoemde veelzijdigheid van de projectmanager is het grootst van de teamleden. Vanuit jouw kennis en ervaring overzie je het totale proces, ben je in staat de klantvraag scherp te krijgen, risico’s en kansen te identificeren en scherpe inschattingen te maken van kosten en planningen. Daarom ben je aan de voorzijde van een project verantwoordelijk voor het vaststellen van de projectscope en de (prijs)afspraken met de klant. Gedurende het ontwerpproces ben je sparringpartner van de in-house ontwerpers en zorg je er voor  dat het ontwerp binnen de (financiële) kaders blijft, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit en het eindresultaat. Je draagt zorg voor het bijschakelen van externe adviseurs voor specialistische vraagstukken. Uiteraard zorg je voor afstemming met de gemeente en andere overheidsinstanties over vergunningen en toestemmingen.

Je start tijdig met het betrekken van de uitvoerende partijen, zodat kort op afronding van het ontwerptraject gestart kan worden met de uitvoering. Je zorgt voor goede contracten en strakke afstemming van de verschillende disciplines. Ditt. bekleedt de rol van hoofdaannemer. Gedurende de realisatie stuur je niet alleen op tijd, budget en kwaliteit, ook draag je zorg voor goede coördinatie en veiligheid op de bouw. De klant betrekken in alle fasen is een essentieel onderdeel van je rol. De rol vraagt een grote mate van zelfstandigheid en ondernemerschap, maar geeft deze eveneens. Je opereert met steun vanuit directie en het management team.

Functie eisen

  • Universitair of HBO geschoold in relevante bouwtechnische studierichting (bouwkunde, civiel, werktuigbouw) met aantoonbaar abstract denkniveau;
  • Minimaal 15 jaar praktijkervaring als projectmanager bij een aannemer of opdracht gevende partij;
  • Aantoonbare ervaring in de utiliteitsbouw, bij voorkeur renovaties/ herontwikkeling van middelgrote tot multifunctionele gebouwen meteen hoog afwerkingsniveau;
  • Affiniteit met kantoorbouw en werkomgevingen;
  • Goede kennis van kostencalculatie en het sturen op budgetten;
  • Gevoel voor commerciële en bestuurlijke verhoudingen;
  • Juridisch technische basiskennis (contractrecht, bouwbesluit, etc.);
  • Analytisch, creatief, oplossingsgerichte en proactieve houding;
  • Goede beheersing van de Engelse taal zowel mondeling als in geschrifte;
  • Teamplayer! Een positieve, energieke instelling en gevoel voor humor;
  • Wonende in regio Midden-Nederland;
  • Een geldig rijbewijs.

Wat biedt Ditt.?

  • Zeer competitief salaris;
  • Pensioenopbouw vanaf je eerste werkdag;
  • Werken in een groeiende en bruisende organisatie. Je krijgt een werkomgeving met ruimte voor humor en leuke activiteiten en evenementen met relaties en collega’s;
  • Complexe, uitdagende projecten;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Telefoon;
  • Laptop;
  • Auto.

Standplaats
Amsterdam

Interesse?
Stuur dan je CV en motivatie toe aan: Marie-Louise Robson, 06-10087199 of marie-louise@vambersky.nl

Solliciteren

Wil je jouw carrière net zo mooi vormgeven als je dat met ruimtes doet? Dan zit je goed bij Ditt. Laat gerust van je horen als je meer wilt weten over een van de vacatures, of over ons bedrijf. En ja, bij een bedrijf waar de deuren altijd open staan, zijn ook open sollicitaties hartstikke welkom.