Skip to main content

Bij ons bouw je iedere dag aan je carrière!

Ditt. Officemakers

Organisatie

‘’Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

De baan

Als Projectmanager ben je verantwoordelijk voor de begeleiding van het gehele (afbouw)proces van A tot Z . Je kunt hierbij denken aan een deel werkvoorbereiding maar ook de inkoop, planning, begeleiding bouw, aansturen onderaannemers, het offerte traject en de oplevering bij klanten. Je communiceert met opdrachtgevers en bouwpartners om onze projecten vorm te geven. Je werkgebied is heel Nederland met de focus op de randstad.

Je bent kostenbewust. Het is belangrijk je werkzaamheden goed te plannen en te organiseren. Heldere communicatie met klant en onze bouwpartners zijn daarbij essentieel.

Zo kan een dag eruit zien

Je dag zit vol verrassingen; In de ochtend zit je in overleg met de steerco van een multinational en bespreek je de door jouw gemaakte bouwplanning. Die middag sta je op een bouwproject en stuur je diverse disciplines aan, om vervolgens de dag op kantoor af te sluiten met het inkopen van vloeren voor een project dat je volgende week opstart.

5 redenen waarom jij impact gaat maken bij Ditt:

  1. Omdat je altijd voor het beste resultaat wil gaan;
  2. Omdat uitdagende (ver)bouwprojecten precies bij jou passen;
  3. Je onze missie Great Offices Happy People nastreeft;
  4. Je om kan gaan met strakke deadlines en gezonde werkdruk;
  5. Je minimaal 5 jaar ervaring hebt in de (af)bouw.

Onze ideale kandidaat bezit de volgende eigenschappen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, met een (bouw)technische achtergrond;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in de branche in een soortgelijke functie
  • MS Office beheers je perfect
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief vaardig, je hebt een sterk cijfermatig inzicht en kan zeer zelfstandig en nauwkeurig werken;
  • Enthousiasme om op een positieve manier zaken voor elkaar te krijgen, assertief en een flexibele houding.

Wat kunnen wij jou bieden:

  • Royale premievrije pensioenvoorziening vanaf je eerste werkdag;
  • Een salaris dat recht doet aan je ervaring en kwaliteiten en meegroeit met jou.
  • Werken in een snelgroeiende organisatie;
  • Telefoon;
  • Laptop;
  • Leaseauto in geval je projecten dat qua afstand noodzakelijk maken;
  • Een prettige werkplek op goed bereikbare A‑locatie;
  • Lunch op kantoor;
  • Sporten samen met collega’s onder begeleiding van een personal trainer;
  • Gebruik maken van onze eigen gym (Amsterdam);
  • Lease fietsplan.

De organisatie

“Great offices, Happy People” met deze gedachte staan wij elke ochtend op! We vinden het erg belangrijk dat je in het team past, prettig samenwerken is de helft van ons werkplezier.

Ditt ontwikkelt, creëert, ontwerpt en realiseert inspirerende en passende werkomgevingen voor de publieke en private ruimten met een sterke focus op kantoren. Wij beschikken over een veelzijdig team, dat kwaliteit en vakmanschap inbrengt vanuit haar sterke diversiteit en oorspronkelijkheid. Dankzij onze kantoren in het oosten en westen van het land stroomt er net zoveel Twentse nuchterheid als Amsterdamse bravoure door onze aderen. Dat maakt dat we durven maar ook dat we realistisch zijn. Wij zijn een dynamisch team waarbij je de kans krijgt om te leren, ontplooien en presteren. Samenwerken, hard werken en teamspirit vinden wij belangrijk.

Onze opdrachtgevers zijn divers, van startups tot multinationals. Dat we goed werk leveren bewijzen we elk jaar met tevreden klanten en een mooie groei.

Soort dienstverband:

Fulltime

Standplaats

Amsterdam

Reageren

Kun jij je vinden in dit profiel en wil je meer weten over de functie? Neem contact op met Klaasjan Nijland 0639263426 of klaasjan@ditt.nl

Of stuur direct je CV + motivatie naar: klaasjan@ditt.nl