Kantoorinrichting

Een efficiënt en goed ingericht kantoor biedt veel voordelen. Zo werkt de omgeving stimulerend voor de medewerkers. Daardoor voelen zij zich prettiger en gaat de productiviteit omhoog. Ook is het kantoor een visitekaartje voor (potentiele) klanten. Daarnaast dient de kantoorinrichting functioneel te zijn. Zo kunnen de medewerkers prettig werken en loopt niemand elkaar in de weg.

De inrichting van een kantoor is heel persoonlijk. Ditt weet dat, en gaat daarom graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Benieuwd wat wij voor onze klanten hebben betekend? Of wilt u inspiratie op doen voor uw nieuwe kantoorinrichting? Neem dan een kijkje bij onze projecten.

Ditt zijn wij

Al ruim 15 jaar zijn wij actief in de kantoorinrichting. In die tijd hebben we ons ontwikkeld tot een ervaren projectpartner met landelijke dekking. Ook doen wij projecten in België en Duitsland. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Albergen (Twente) en onze twee nevenvestigingen zitten in Amsterdam Zuidoost en op de Zuidas.

Wij gaan elke uitdaging aan ongeacht de grootte van het project. Zo bedienen wij niet alleen de MKB, maar ook grotere bedrijven en multinationals. Met ons team van projectspecialisten staan wij dagelijks klaar om onze klanten te voorzien van een nieuwe kantoorinrichting.

Ditt betekent een kantoorinrichting van Ditt:

  • 1 vast aanspreekpunt (aangevuld met een team van specifiek geselecteerde specialisten)
  • Ongekende snelheid
  • Complete informatievoorziening
  • Heldere en duidelijke zakelijke afspraken
  • Onderscheidende ontwerpen op maat
  • Concurrerende offertes

Ditt is onze methode

Voor al onze projecten hanteren we de design&build methode. Niet alleen het meedenken, maar ook het uitvoeren van alle bijkomende werkzaamheden. Zo gaan we voor de complete ontzorging, leveren we volledig en communiceren we duidelijk.

Vanaf het moment dat je contact met ons opneemt voor een nieuwe kantoorinrichting, kun je Ditt van ons verwachten:

 1. We inventariseren het project, wat zijn de wensen, ambities en welke informatie is er al beschikbaar (tekeningen/ pve).
2. Bij voorkeur bezoeken we de beoogde projectlocatie en inventariseren we in detail onze toekomstige werkomgeving.
3. Zodra we alle beschikbare informatie hebben, starten we met het ontwerpproces van de nieuwe kantoorinrichting.

De Ditt Software

Om zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven op alle vragen die we krijgen, hebben we onze eigen software ontwikkeld. Dankzij deze software kunnen we namelijk sneller dan wie dan ook indelingsplannen en ontwerpen presenteren. Ook geeft de software duidelijk inzicht in de kosten van de nieuwe kantoorinrichting. Zo kunnen we altijd de beste kwaliteit garanderen.

Dankzij de software kunnen we je heel snel inzicht geven in de mogelijkheden van een nieuwe kantoorinrichting. Voor het ontwerp hanteren we onze eigen software I4 en we leveren altijd:

  • Een analyse van de bestaande kantoorinrichting
  • Een vlekkenplan
  • Detailplannen van wanden e.d.
  • 2d plattegronden
  • 3d vogelvluchten

Ook krijg je hiermee een helder beeld van de stichtingskosten en de haalbaarheid. Dat is de ideale start van de samenwerking. Om je gelijk nog wat meer inzicht te geven in de voordelen van onze eigen software hebben we de belangrijkste hieronder voor je op een rij gezet:

  • Eigen online omgeving voor ieder project en klant
  • Efficiënte processen
  • Duidelijk overzicht over alle fases van het ontwerp
  • Transparante koppeling met begroting
  • Fotorealistische renders
  • Koppeling met facturatie en administratie

Ditt kost een kantoorinrichting

Om je een zo goed mogelijk inzicht te geven in de begroting, hebben wij speciale checklijsten ontwikkeld. Deze lijsten werken met stuks- en eenheidsprijzen. Hierbij ligt onze focus voornamelijk op de afbouw en inrichting. Zo kunnen we een duidelijke begroting opstellen en weet jij direct wat de nieuwe kantoorinrichting gaat kosten. Ook kunnen wij ontwerpen op basis van een vastgesteld honorarium. Zo maken we onze begrotingen altijd zo eerlijk en transparant mogelijk.

Planning

Bij het inplannen van een nieuw ontwerp voor een kantoorinrichting, hanteren wij verschillende termijnen. Een basisontwerp presenteren wij in 5 tot 7 dagen en een uitgebreidere klus binnen 7 tot 10 dagen. Ook kunnen we een meer traditioneel proces (SO/VO/DO) volgen. Daarbij wordt een planning op maat gemaakt. Mocht er toch meer haast achter zitten dan valt er in overleg altijd wat te regelen.

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Of wil je sparren met een van onze projectmanagers? Neem dan vrijblijvend contact op

 

 

    Meer info over 
    kantoorinrichting?

    We inventariseren het
    project, wat zijn de
    wensen, ambities en
    over welke.

    Klaasjan Nijland

    06 39 26 34 26
    klaasjan@ditt.nl
    Inkoop & Projectleider

    Onze projecten BEKIJK ALLE PROJECTEN

    Kantoorinrichting – Tam Tam
    Bekijk project

    Interieurontwerp – Eurogade
    Bekijk project

    Concept – Atoomclub
    Bekijk project

    Bekijk ook onze andere diensten Interieurontwerp  Concept en identiteitontwikkeling