Skip to main content

Laat jullie nieuwe kantoorruimte inrichten door Ditt Officemakers

Bedrij­ven ver­an­de­ren. Er vinden ver­hui­zin­gen plaats, er is sprake van groei of krimp van de orga­ni­sa­tie, er zijn wij­zi­gin­gen in de bedrijfs­cul­tuur of er doen zich andere nieuwe situ­a­ties voor. Als gebouw­ei­ge­naar of eind­ge­brui­ker moet je in die geval­len vaak de kan­toor­ruim­te (opnieuw) inrich­ten.

Bij Ditt. Officemakers helpen we je, wat de situ­a­tie ook is, om tot een opti­maal kan­toor­de­sign te komen. Een ont­werp waarin alle gebrui­kers zich goed voelen én vol­le­dig gefa­ci­li­teerd worden. Want wij zetten de mensen cen­traal.

Home > Kan­toor­in­rich­ting

Waarom de kantoorinrichting uitbesteden?

Naast omstan­dig­he­den als ver­hui­zin­gen en wij­zi­gin­gen in de bedrijfs­groot­te, ver­an­de­ren soms ook de behoef­tes van de mede­wer­kers. Er zijn bij­voor­beeld meer mee­ting­ruim­tes nodig, of juist meer flex­plek­ken.

Ook horen er bij iedere func­tie weer andere wensen en eisen. De een belt veel en heeft hier een ruimte voor nodig, de ander is vaak onder­weg en heeft dus hele­maal geen behoef­te aan een vaste werk­plek en weer een ander bespreekt veel privé-infor­ma­tie (denk aan een HR-mede­wer­ker) en heeft dus meer pri­va­cy nodig. Het is belang­rijk om al die wensen helder te krij­gen en mee te nemen in het ont­werp.

Ga voor een duurzame kantoorinrichting

Bij Ditt. Officemakers is duur­zaam­heid een seri­eus onder­werp. We zijn spe­ci­a­lis­ten op het gebied van de BREEAM- en WELL-richt­lij­nen en zijn aan­ge­slo­ten bij SDG Neder­land. Zo pro­be­ren we zo goed moge­lijk duur­za­me ont­wik­ke­lings­doel­stel­lin­gen na te stre­ven. Zowel voor ons­zelf als voor onze opdracht­ge­vers.

In onze ont­wer­pen en werk­wij­ze staat een duur­za­me kan­toor­in­rich­ting dan ook cen­traal. Wil je je kan­toor futu­re­p­roof maken? Dan helpen wij je graag om hierin de juiste keuzes te maken.

Kantoorruimte inrichten voor bedrijven, hoe doen we dat?

We trans­for­me­ren het kan­toor tot een plek waar ieder­een zich thuis voelt en de cre­a­ti­vi­teit stroomt. We begin­nen het proces naar een nieuw kan­toor­de­sign met een gron­di­ge inven­ta­ri­sa­tie van wat jullie nodig hebben. We gaan diep: van bedrijfsi­den­ti­teit tot groei­plan­nen.

Onze ont­wer­pers nemen het over met cre­a­tie­ve en ver­ras­sen­de ont­wer­pen, die jullie visie tot leven wekken. Ons team zorgt dat alle stuk­jes op hun plek vallen. Van het teken­bord naar de bouw­plaats: jullie droom­kan­toor ont­staat. En via ons klant­por­taal houden we jullie op elk moment op de hoogte van de laat­ste ont­wik­ke­lin­gen.

Na de ople­ve­ring chec­ken we samen: is het een schot in de roos? Als jullie blij zijn, zijn wij dat ook! Great Offi­ces, Happy People. Daar gaan we voor, met een flexi­be­le touch als de situ­a­tie daarom vraagt.

Wat kost een kantoor inrichten?

De kosten voor een (duur­za­me) kan­toor­in­rich­ting vari­ë­ren, afhan­ke­lijk van aller­lei fac­to­ren. Om wat voor gebouw het gaat bij­voor­beeld. En welke keuzes jullie maken in het ont­werp. Wat we altijd doen, is zoveel moge­lijk cir­cu­lair werken en ele­men­ten her­ge­brui­ken waar moge­lijk. Dit is niet alleen voor­de­lig, maar ook duur­zaam. Win-win dus.

Ervaringen van onze partners

Kantoor laten inrichten?
Neem contact met ons op!

Zijn jullie ook toe aan een nieuwe (duur­za­me) kan­toor­in­rich­ting? Een kan­toor inrich­ten voor bedrij­ven is onze exper­ti­se, dus we helpen jullie graag. Bel ons op 020 — 5753078 (Amsterdam) of 0546 — 633000 (Almelo). Natuur­lijk kun je ons ook mailen op info@ditt.nl, of ons con­tact­for­mu­lier invul­len.

*” geeft ver­eis­te velden aan